About me
Previous Posts

This chat central link with www.mp3central.blogspot.com
Get your own Chat Box! Go Large!

Diari Akademi Fantasia 4 (30/06/2006)

Saturday, July 01, 2006
Ore : 2:21 PM

Aku baru jer abis layan trek selebriti Zila, yang aku baru abis download kat torrent malaya tadi. Thanks for Yatie yang sudi invite aku join torrent. Ok berbalik pada diari semalam, memang sah Siti telah datng ke akademi. Yang lawaknya masa diawalnya Farhan tidak sedar kehadiran Siti walaupun Siti hanya disebelahnya. Aku ketawa bagai nak rak tengok sedutan tu. Apalah Farhan ada orang kat sebelah pun tak perasan sampai Siti kena tegur baru dia perasan. Siti kemudian berkongsi pengalaman dengan para pelajar lain. Dan memberi tunjuk ajar untuk Farhan untuk membuat persembahan. Kemudian para pelajar membuat latihan lagu bonus yang kelihatan macam tak cukup zat dan kurang menarik. Cikgu Ajai tak marah ke tengok lagu dia jadi macam tu. Ada lagi tetamu datang ke akademi. Kali ini kumpulan Akar membuat jamming bersama para pelajar yang lain. Kesian aku tengok Salima tergedik-gedik melonjat ketika mereka jamming. Pasti dia akan kena kutuk lagik… Diddy siap pakai rambut palsu tapi takde rupa rockers langsung. Diari malam pula akademi didatangi oleh Datuk Yusni Hamid. Beliau menceritakan perjalanan seninya kepada para pelajar. Nampak para pelajar macam kurang berminat jerk nak amik tau kisah artis veteran ini. Kesian pulak, lepas tu datuk adalah nyanyi lagu LOVE terus aku teringat kat Akma AF3….Kemudian ada paparan tengok album bersama Cikgu Fazley yang sebenarnya nak ditunjukan anak buah terbaru Diddy. Aku tengok Diddy macam nak nangis tengok gamabr anak buahnya tu. Sayang betul Diddy kat budak-budak yerk… Kemudian Dr Fazley ada buat game yang aku kira simple and fun dan Farhan yang jadi champ… Pastu ada promo Marrybrown ala masa bebudak belom masuk AF (sebelum konsert prelude) ini Cuma iklan jerk. boring aku AF musim ni banyak sangat iklan… Pastu ada nak tunjuk persembahn Farhan depan pengetua tapi tak jadi memang buat orang sakit hati. Oklah sorry aku sebenarnya malas nak taip bebanyak sebab rushing nak balik ada Birthday part kat umah mak Eton. See Yaaa. Jang lupa AFUNDI malam ni…

Mawi dah putus tunang…………. Nak kena ulas ke??????????????? Kesian Ina……

posted by admin at 2:21 PM | Permalink |

[ back home ]

Comments for Diari Akademi Fantasia 4 (30/06/2006)
Ads Corner


TagMe!

TagMe!
Download

Laskar Cinta
Hanya Untukmu-Mawi
V/CLIP Jgn. Pisahkan – Mawi dan Marsha(baru)
Mawi - Al- Jannah
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
V/C Marsha - She
V/C Mungkir Bahagia- Shaz (baru)
Farhan AF4-Sayang Disayang (baru)
Velvet AF4-Langit Ke Tujuh (baru)
MP3 KONSERT AF4 - MINGGU 4(baru)
Nakal Listening


Fav. Link Here



Siapa yg links dgn. nakal?

Contact Kami


Counter


Free Counters
Free Counters

referer referrer referers referrers http_referer





Credits
 

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
 View My Public Stats on MyBlogLog.com