About me
Previous Posts

This chat central link with www.mp3central.blogspot.com
Get your own Chat Box! Go Large!

Diari Akademi Fantasia 4 (06/07/2006)

Friday, July 07, 2006
Ore : 2:02 PM

Check Out Blinkyou.com to make your own personal notes + much more!


Wah sungguh meriah nampaknya kat opis aku hari ini. Apa taknya tinggal berpa orang jerk yang ada kat opiss hari ini. Dan aku nak minta maaf sebab hari ini aku cuti sakit. Demam la mungkin terlampau kuat berkerja beberapa hari lepas. Linkeen mesti bengan tengok aku masih sempat nak update blog ini. Untuk Linkeen aku nie betul sakit tau bukannya main-main nie pun aku singgah kedai akak aku lepas balik dari klinik. Oklah aku nak cerita pasal diari semalam sekali lagi macam biasa aku taknak ulas pepanjang sebab kesihatan aku tak berapa sihat.

Diari semalam memaparkan sambungan apa yang tergantung dari diari sebelumnya. GIrl not allow sign yang diletakkan dibilik tarian oleh Zein Ruffedge. Bebudak lelaki semua dapat jumpa diaorang dan Velvet dan Farhan dihalau oleh Cikgu Corrie tapi aku tengok muka dua gurl student tu macam tak heran jerk ngan Ruffedge nie. Kemudian baru diaornag dipanggil oleh Azan untuk join mereka yang lain. Lepas Ruffedge buat persembahan depan bebudak nie baru lah student yang tercekik tulang ikan tu perform depan ahli Ruff. Sebelum Ruffedge blah dapat la diaorang cendera hati dati kumpulan hip hop itu.

Dalam kalas Ummi akau malas nak ulas sebab balik balik sam jerk perangai pelajar yang lupa diri sering ditonjolkan. Bilalah nak dilibas diaorang ni sebab nampak gaya dah tak makan dek teguran tak tau la dari segi pukulan baik tenaga pengajar cuba.

Ada lagi iklan dalam diari... Kali ini dari sendayu tinggi ini pun malas nak ulas.

Tetamu seterusnya yang hadir ke akademi adalah Haiza dan Shikin. Mereka nie datang untuk membantu Farhan didalam lagu kopi dangdut. Jika tadi Gurl not allowed kali ini Boys not allowed pula. Tapi sama seperti sebelumnya selepas itu mereka diberi masuk jua. Aku tengok Haziqlah yang paling terlonjak kegembiraan maklumlah nak tengok pinggung-pingung Haiza dan Shikin bergelek. Kadangkala terfikir jua memang Haziq ni masih berfikiran keanak-anakan.

Kemudian paparan beralih kepada sesi penilaian bersama tenaga pengajar. Farhan dilihat semakin mesra dengan lagu tugasannya. Cuma dari segi tarian maish kelihatan agak kaku sedikit. Untuk Diddy tiada komen yang ingin aku sampaikan sebab aku yakin Diddy mampu memberikan yangterbaik ketiak konsert nanti. Amirul entahlah aku macam tak berapa yakin dengan keupayaannya untuklagu ini. Mungkin nama Dewa terlalu besar untuk ditandingi. Haziq masih perlu banyak didikan dan latihan untuk menyempurnakan tugasannya. Aku tidak terkejut jika Haziq akan terkeluar minggu ini. Velvet kelihatan tenang ketika membuat persembahan didepan tenaga pengajar cuma dikhuatiri impak yag diberikan akan menurun seperti konsert yang sudah. Seperti yang dijanjikan oleh Cikgu Fazley para pelajar akan diberi hadiah meja pool jika persembahan mereka memuaskan hati tenaga pengajar dan seperti yang telah dijangka memang meja pool itu pasti diberikan jua walaupun Cikgu Fazley memberi kosong untuk persembahan pelajar kali ini. Takkan meja pool itu nak kena pulang kot.

Paparan Haziq berbual dgn bapanya nye ditunjukkan. Bapanya memberikan beberapa tips yang aku kira baik untuk diri Haziq praktikkan untuk memberikan keberkesanan ketika konsert nanti. Tapi tak tau la Haziq dapat apply atau tidak tips yang diberi bapanya.

Kemudian para pelajar bermain pool diluar akademi. Farhan sempat mengajar Cikgu Linda bermain pool. Nasib baik tidak kedengaran jeritan Cikgu Linda sewaktu sesi ini. Ada juga gunanya kayu pool ini untuk dilibas kepada para pelajar yang mudah lupa.

Kemudian Amirul bercakap didepan Markona tentang gerak tari Angguk-Angguk geleng-geleng mereka sambil mengajak para penonton mengikut gerak tari itu dikonsert nanti. Tak taulah samada penonton nak ikut ke gerak tari itu? Apa yang pasti Adlin pasti tidak akan mengikuti gerak tari itu dikonsert nanti. Kemudian para pelajar diberi peluang untuk berbual dengan keluarga mereka menerusi telefon.

Diari diakhiri dengan kedengaran lagu Chiken Dance dari patung ayam Amirul dan Amirul masih mencari-cari patung ayam itu. Diari Ends here... Aku nak balik makan ubat.

posted by admin at 2:02 PM | Permalink |

[ back home ]

Comments for Diari Akademi Fantasia 4 (06/07/2006)
Ads Corner


TagMe!

TagMe!
Download

Laskar Cinta
Hanya Untukmu-Mawi
V/CLIP Jgn. Pisahkan – Mawi dan Marsha(baru)
Mawi - Al- Jannah
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
V/C Marsha - She
V/C Mungkir Bahagia- Shaz (baru)
Farhan AF4-Sayang Disayang (baru)
Velvet AF4-Langit Ke Tujuh (baru)
MP3 KONSERT AF4 - MINGGU 4(baru)
Nakal Listening


Fav. Link Here



Siapa yg links dgn. nakal?

Contact Kami


Counter


Free Counters
Free Counters

referer referrer referers referrers http_referer





Credits
 

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
 View My Public Stats on MyBlogLog.com